Αρχική » America Latina » Γιατί ο Οscar Lopez Rivera ντύθηκε στα μαύρα την ημέρα της απελευθέρωσής του;

Γιατί ο Οscar Lopez Rivera ντύθηκε στα μαύρα την ημέρα της απελευθέρωσής του;

oscar-lopez-rivera-580x330.jpg

Κατά τη διάρκεια της πρώτης του συνέντευξης τύπου την Τετάρτη 17/5 στο Εσκαμπρόν, ο Όσκαρ Λόπες Ριβέρα εξήγησε γιατί ντύθηκε στα μαύρα την ημέρα που επίσημα απελευθερώθηκε μετά από περισσότερες από τρεις δεκαετίες κρατούμενος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

1) «Όσα χρόνια ήμουν φυλακισμένος ποτέ δεν μπορούσα να πενθήσω  όταν πέθαιναν αγαπημένοι μου».

2) Σήμερα «τιμάται η Διεθνής Ημέρα κατά της Ομοφοβίας και της Τρανσφοβίας, και θέλω να εκφράσω την αλληλεγγύη μου προς αυτή την κοινότητα».

3) «Θέλω να εκφράσω την αλληλεγγύη μου με το κίνημα Black Lives Matter [Οι Μαύρες Ζωές Μετράνε].

4) «Γιατί το μήνυμά μου είναι, και θα είναι αγάπης, όχι μίσους ή φόβου».

5) «Για να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στους πολιτικούς κρατούμενους και κρατούμενες στις φυλακές των Ηνωμένων Πολιτειών και στην Άνα Μπελέν Μόντες».

6) «Για να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Πουέρτο Ρίκο».

Εκλεισε την ομιλία του λέγοντας….Ζήτω ο αγώνας για έναν καλύτερο και πιο δίκαιο κόσμο.

cubadebate.cu μέσω proyectonumantino

Μαΐου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Kατηγορίες

Αρχείο

Ακολουθήστε με στο Twitter

Canción del Poder Popular

Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

Μαζί με 443 ακόμα followers

visitantes

Flag Counter

Στατιστικά

  • 17,073 hits

Radio sonera

RNV radio

